vrijdag 16 december 2016


We gingen samen met Gloob op ontdekking en we graafden onze eigen kerstboom uit. 





 Veel verschillende lichtjes in onze klas!


Jules en Marie versierden de kerstboom in de poppenkamer met verschillende lichtjes. 




Linde kocht kaarsjes in de winkel



We experimenteerden met echte sparrentakken. 






Tobias en Jules bouwden met boomstronken een hele hoge toren. 


Wat een leuk t-shirt had Victor aan!
Met nog een kerstmuts op zijn hoofd leek hij net een echte kerstman. 






Jules en Giel hebben gezellig samen een boekje gelezen


We versierden samen onze eigen kerstboom in de zithoek met super veel slingers! 


Maar ook de kerstboom in de poppenhoek werd verder versierd met slingers. 




Victor, Marie en Minne maakten mooie werkjes met strijkparels





Opeens hing er een super leuke kerstboom in de bouwhoek waar we met ballen door mochten gooien. 


Marie, Sam en Jasper vierden al een klein kerstfeestje in de poppenhoek 



Linde en Mare vonden het super leuk om met de hakken schoentjes te spelen. 



We maakten onze eigen kerstballen door met onze vingers te werken.
Wat was dit leuk om te doen! 






Jules ging eens kijken wat we allemaal in de ontdekbak konden vinden.


Samen met juf Kendra hebben Marie en Sam boekjes gelezen in de boekenhoek. 


Lisa oefende het versje voor de nieuwjaarsbrief met de grote trommel. 


Donderdag hebben we super lekkere dingen gekookt voor de kerstmarkt. 
Victor en Giel versierden de sneeuwmannen. 



Terwijl Mare en Luna hun chocolade kerstboom ook heel mooi versierd hebben. 



De foto's van ons gezellige kerstfeestje volgen later. 

Maar vandaag was het voor mij de laatste dag in de Dikkie Dik klas.
Ik vond het super leuk dat ik mijn stage mocht volgen bij al deze lieve vriendjes in de klas! 
Ik hoop dat uw kind er evenveel van genoten heeft zoals ik! 

Groetjes, Juf Tinne en Dikkie Dik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

,